Průběh reklamace
- vyplňte prosím reklamační list, který je ke stažení zde ve formátu Word, a spolu se zbožím zašlete na naši adresu PEMA Satori s.r.o., Seloutky 164, 798 04
- do 2 pracovních dnů Vás budeme kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu a navrhneme způsob řešení
- zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů
Nejčastější důvody reklamace
- nefunkční zboží
- mechanické poškození při přepravě
- nekompletně dodané zboží
- zboží neodpovídá objednávce
Pokud při převzetí zboží od dopravce zjistíte, že je obal poškozen, nebo porušen, zboží nepřebírejte a informujte o tomto naší společnost na e-mail info@uklid-eshop.cz, případně na tel. 602 478 695. Pokud se rozhodnete zásilku převzít, učiňte o poškození zápis do předávacího protokolu dopravce a poté nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky.