NOVINKY

arr3Nový vzhled eshopuPřipravili jsme nový design eshopu. Spolu s ním jsme modernizovali logo. Věříme, že se Vám změny...

ZBOŽÍ V AKCI


Vše o nákupu » Reklamace
Jak postupovat při reklamaci?

Průběh reklamace

  • vyplňte prosím reklamační list, který je ke stažení zde ve formátu Word, a spolu se zbožím zašlete na naši adresu PEMA Satori s.r.o., Seloutky 164, 798 04
  • do 2 pracovních dnů Vás budeme kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu a navrhneme způsob řešení
  • zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů

 

Nejčastější důvody reklamace

  • nefunkční zboží
  • mechanické poškození při přepravě
  • nekompletně dodané zboží
  • zboží neodpovídá objednávce

 

Pokud při převzetí zboží od dopravce zjistíte, že je obal poškozen, nebo porušen, zboží nepřebírejte a informujte o tomto naší společnost na e-mail info@uklid-eshop.cz, případně na tel. 602 478 695. Pokud se rozhodnete zásilku převzít, učiňte o poškození zápis do předávacího protokolu dopravce a poté nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky.